torsdag den 21. juli 2011

En stor dag

Hej Lars! Udkommer du ikke i dag? Det er stærkt vanedannende, og jeg kan allerede nu mærke abstinenserne.
(Mail fra en kær læser onsdag)
 
Undskyld. Det må være på sin plads at sige undskyld. Men dagen i går forsvandt mellem fingrene på mig, der var et håndværkeragtigt ferieprojekt, der krævede min tilstedeværelse og fulde opmærksomhed i præcis de timer, hvor jeg normalt ville skrive et indlæg til min blog om dagens etape, og siden kom der gæster, og det var ferie, og pludselig var etapen overstået, og hvad gør man så egentlig?
En af mine facebook-venner skrev ovenstående mail til mig, og det blev jeg rigtig glad for. Forhåbentlig har fraværet ikke udløst viljen til repressalier, og dermed kan vi gå videre via endnu et citat, af min yndlingsdigter og kongen af Gentofte Vest, Dan T.:
En tradition er en flov undskyldning for en evig gentagelse af de samme dumheder
Og så kan man jo tænke lidt over den, mens man nyder hans jam med Sølvstjernerne:
 
 
Etapen i dag har mange muligheder for at blive en storslået oplevelse. Med 3 bjerge uden for kategori er det på papiret den hidtil hårdeste udfordring - løbet har indtil i dag samlet budt på 4 stigninger uden for kategori - og med Contador uden knæproblemer, Evans i laid back cool attitude og The Schlecks Inc. i bekneb for ret mange flere ventedage, før de for alvor og definitivt må spille ud, er der lagt op til noget særligt.
 
Her er profilen på de 200,5 kilometer:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar