onsdag den 13. juli 2011

Kort sprint

(Note: Kort indlæg, mere følger i aften)

Nu begynder Danske Spil at betragte mig med særdeles gavmilde øjne, for efter en god start (set fra mit perspektiv) er der nu overskud på statsfinanserne i forhold til mit satsningsmæssige engagement hos dem.
Brajkovic er væk, og en række af mine bud på sejrherrer de enkelte dage har skuffet (mig) fælt. Til gengæld har det været muntert, og da mit princip er højst at spille for en halvtredser om dagen, er tabet trods alt til at overse.
Men, for der er jo altid et men: Nu må der andre boller på suppen. Skeen skal tages i den anden hånd, og taktikken må laves om, for det er sidst på måneden, og der skal tjenes penge.

Dagens rute ser sådan ud:

 
Afslutningen er mad for sprinterne:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar